Saturday 21 February 2015

Di dalam dunia ni pasti kita dianugerahi seorang sahabat yang benar-benar memahami dan sentiasa menyokong kita di dalam apa jua situasi yang kita alami. Semasa susah dan senang, miskin dan kaya. Sahabat yang benar-benar memahami apa yang kita lalui di dalam kehidupan kita. Walaupun jauh di mata tapi semangat dan pesanannya membuat kita kuat untuk meneruskan. Melalui survey, 85% sahabat tidak berada dengan kita di saat kita benar-benar susah. Hanya 15% yang benar-benar ada di situasi mana pun kita berada. Di saat saya stress .... saya akan dengar lagu ini ...... lirik nya adalah inspirasi untuk saya ... sahabat sejati dari kecil hingga dewasa..dia lah yang tujukan lagu ini untuk saya...dengarkan yaa..


Untuk sahabat saya yang tujukan lagu ini kepada saya...you awesome ...thank you so much..tiada yang lebih berharga dari persahabatan ini. You know who you are.


4 comments:

  1. bila dah habis skolah menengah ni kena pisah dgn kawan2 :(

    ReplyDelete
  2. holaaaaa...sahabat tu memang penting dan ada masa kita memerlukan sahabat yang sentiasa berada di sisi kita..tapi tak semua sahabat leh caya..hehe..anyway singgah sini membalas kunjungan..done follow u.. ^_^

    ReplyDelete
  3. iolls tak pernah ada sahabat baik,,,hmm

    ReplyDelete
  4. carilah sahabat yang sentiasa ingatkan kita kepada kebaikan kan kawan kawan

    ReplyDelete